

UNICALL Voice Register ma zastosowanie tam, gdzie dla zabezpieczenia interesów jednej lub obu stron rozmowy telefonicznej, wymaga ona rejestracji. W szczególności nagrywane są:
* zgoda na pozostawienie danych osobowych w bazie danych,
* szczegóły zamówienia lub zlecenia telefonicznego,
* dane dotyczące transakcji.
Zalety systemu i korzyści z jego zastosowania w firmie:
* intuicyjna obsługa systemu oraz przyjazne dla użytkownika interfejsy,
* wiele różnych[...]

UNICALL CTI jest systemem informatycznym łączącym infrastrukturę telefoniczną z systemami komputerowymi działającymi w sieci LAN firmy. Dzięki zastosowaniu UNICALL CTI możliwa jest dwustronna komunikacja pomiędzy centralą telefoniczną a systemami informatycznymi.
Do podstawowych zadań systemu UNICALL CTI należy:
o zestawianie połączenia pomiędzy pracownikiem firmy i jego rozmówcą,
o przesyłanie do systemu informatycznego pełnej informacji identyfikującej[...]

WebTimesheet to system analizy rentowności prowadzonych w firmie projektów oraz ewidencji i nadzoru czasu pracy jej pracowników.
Główne korzyści zastosowania w firmie systemu WebTimesheet to:
o mierzalność efektywności pracy wszystkich pracowników objętych tym systemem;
o kontrola rentowności projektów;
o zarządzanie czasem pracy pracowników uczestniczących w realizacji projektów;
o zdalny, nieograniczony dostęp do systemu;
[...]

Zadaniem internetowej aplikacji WebAgent jest aktywne wspieranie procesu sprzedaży ubezpieczeń. Jest to aplikacja klasy ERP/CRM dedykowana dla:
o towarzystw ubezpieczeniowych;
o brokerów;
o multiagentów;
o agentów.
Realizacja wspierania procesu sprzedaży produktów ubezpieczeniowych odbywa się przez:
o gromadzenie wiedzy wszystkich pracowników niezależnie od posiadanych przez nich osobistych baz kontaktów w postaci centralnego repozytorium[...]